La nostra escola va ser fundada pel Patronat de les Dames de Meritxell, l’any 1978, davant la necessitat palesa d’aquest servei al país. El Patronat de les Dames de Meritxell és la primera Organització sense ànim de lucre d’Andorra.

L’escola està ubicada a l'encreuament de la Margineda, està ben comunicada i es troba en un context molt tranquil i lluminós. Està en un edifici independent format per dues plantes, té grans finestrals que permeten treballar tot l'any amb llum natural. A l'interior, disposa de diferents espais comuns com el menjador, la sala de psicomotricitat i la sala de titelles.  A més de les diferents aules de cada grup d'infants: núvols, llunes, solets, estels i planetes.

L'escola també disposa de cuina pròpia, on personal qualificat elabora diàriament el menú en col·laboració amb una dietista externa.

A la part exterior, un ampli jardí ofereix un marc ideal per treballar les activitats a l'aire lliure. A l'estiu i a la primavera els nens el poden gaudir pràcticament cada dia.  També disposa d'un hort que permet treballar els hàbits alimentaris.

Els Espais