Les Aules

Aquesta aula acull els infants més petits de la nostra escola bressol, tenen entre quatre i sis mesos a l’inici del curs escolar.

L’ aula està dividida en dos espais ben diferenciats. Un espai on hi ha els bressols perquè els petits puguin descansar amb seguretat. Un altre espai on realitzen les activitats del dia a dia amb l’habilitació de difents racons.

Us convidem a venir i descubrir-los!!

El ritme d´aquesta aula és molt diferent a la resta perquè s´adapta a les necessitats individuals de cada infant.

Núvols - de 4 a 12 mesos

Llunes - de 12 a 18  mesos

L'aula de les Llunes acull els infants d'entre 12 i 18 mesos d'edat a l'inici del curs escolar.

L’aula compta amb diferents racons: de descans, per treballar, d’educació emocional, … Aquest grup d’infants dina al menjador i fa la migdiada a l’aula de les Titelles.

Es treballa especialment la psicomotricitat per ajudar-los a augmentar la seva autonomía. Els nostres petits ja s’aguanten drets!!

L´aula dels Solets està adreçada a infants amb edats compreses entre 18 i 20 mesos a l'inici del curs.

L’espai està dividit en diferents racons: del mercat, de perruqueria, d’educació emocional, … Aquest grup d’infants dina al menjador i fa la migdiada a l’aula de Psicomotricitat.

Compta amb un lavabo d’accés directe per treballar  l’inici dels hàbits d’higiene.

Solets - de 18  a 20  mesos

Estels - de 24 a 30  mesos

L'aula dels Estels  compta amb infants que  a l'inici de curs tenen entre 24 i 30 mesos d'edat.

És l’aula més gran de l’escola amb accés directe al jardí. Disposa d’un lavabo propi per facilitar l’hàbit de la higiene. L’espai està dividit en diferents racons: de treball, de casa, del mercat, d’educació emocional,… Aquest grup d’infants dina al menjador i fa la migdiada a l’aula de Psicomotricitat.

Els infants comencen a treballar asseguts en taules per tal d’anar adquirint un hàbit de treball així com el control d’esfínters que és un aspecte clau per a la seva autonomia. En aquest aula preparem els infants per a la futura escolarització!!

L'aula Planetes s'adreça a infants de 3 a 5 anys d'edat durant  períodes de vacances escolars.

L’espai està dividit en diferents racons,  de la casa, de descans i lectura, d’educació emocional…

Les aules són acollidores i estimulants pèls infants estan disenyades per a que els nens disposin d'un espai d'oci, d'exploració i aprenentage mitjançant el joc lliure, les sortides i les activitats lúdiques fora de l'horari escolar.

Planetes - extraescolars de 3 a 5 anys